Weekend 2019 – Altenahr ( DE). Voorbehouden aan de clubleden

Affligem – Altenahr:  via E40 – 265 km / via 314 – 262km

Heet van de naald……

Via het vorige clubblad konden jullie al vernemen dat ons weekend in 2019 niet op de gewone datum ( Paasweekend ) kon doorgaan. Het bestuur had dan als alternatief 3 tot 6 mei vooropgesteld, maar dit bleek niet meer mogelijk in het hotel. Na veel wikken en wegen hebben we dan gekozen voor het weekend van  26 tot 29 april 2019 ( week na Pasen – Vlaanderen wandelt). Verder opschuiven naar een latere datum leek ons zeker niet opportuun wegens feestdagen, communies, voorbereiding Sinksentocht,….. en zo meer. Vervroegen kon ook niet wegens de Paasvakantie.

Wij verblijven in :

een 3 * hotel met in totaal 29 kamers ( 17 in het hoofdgebouw en 12 in het nieuwe bijgebouw).                  We hebben een optie genomen op 10 tweepersoonskamers en 5 éénpersoonskamers ( = aantal kamers van 2018).  Op de dag van aankomst zijn de kamers beschikbaar vanaf 15.00 uur , de dag van de afreis moeten ze ontruimd zijn tegen 11.00 uur. Het hotel houdt zich strikt aan deze uurregeling.

Wij kozen voor het arrangement ” Wanderfreude” aan de prijs van € 177.00 pp voor een tweepersoonskamer en € 217.00 voor een éénpersoonskamer.

Dit arrangement omvat:

Betalen ter plaatse kan met EC, Visa en Mastercard. Annulatiekosten ( zoals vermeld op de website)  2 à 6 weken voor afreis 40%, minder dan 2 weken voor afreis 80%.

Er zijn veel wandelmogelijkheden, ook fietstoeren zijn mogelijk.  Er werden twee wandelingen verkend. Het zijn wandelingen door de wijnvelden en door de mooie natuur van Althenarvallei. Voor wie liever langs de Rijnkaai kuiert is er ook een uitstap naar Remagen voorzien

Het hotel heeft 2 gratis parkings in de directe omgeving ter beschikking van de klanten. De toegang tot de parking gebeurt met een sleutel die overhandigd wordt bij het betrekken van de kamers.

Inschrijven kan vanaf nu. Wil je graag mee aarzel dan niet om je naam door te geven. De inschrijving zal pas definitief zijn na betaling van het voorschot op: Rekening BE 89 3631 4652 3085.

Voorschot : € 170.00 voor een 2 persoonskamer tegen 30/09/2018                                                                                                                                                                                                                                                € 100.00 voor een 1 persoonskamer ……. idem

Saldo ( liefst na 01/01/2019)

€ 184.00 voor een 2 persoonskamer tegen  15/01/2019

€ 117.00 voor een 1 persoonskamer tegen ….. idem