Gastenboek

Wil je iets kwijt? Laat het ons weten....

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
20 berichten.
Rits François Rits François schreef op 28 mei 2021 om 17:35
Problemen met pijlen en parcours kunnen ook steeds gemeld worden bij de parcours- verantwoordelijken waarvan de namen en telefoonnummers onderaan op de pancarte bij de start vermeld staan.
Fr. Van Langenhoven Fr. Van Langenhoven schreef op 25 mei 2021 om 09:50
Sinksentocht(klein) gewandeld vandaag. Vanaf Mie Katoen geen pijltjes meer en dus de weg kwijt. Heel veel modder en gevaar om te vallen bij de afslag "Mattijn".
wandelclub wandelclub schreef op 1 april 2021 om 11:47
Prachtige wandeling. Veel afwisseling en het ijsje bij De Smulhoeve was zelfs na een half uur aanschuiven erg lekker!
Patrick Lintermans Patrick Lintermans schreef op 28 maart 2021 om 16:11
12 km vertrek in Ledeberg: Heel mooie wandeling veel variatie, regelmatig klimmen en dalen. Veel nieuwe wegjes ontdekt in eigen streek. Vandaag geen modder op parkoers. Schitterend afgevijld. Dank u aan de organisatie.
Forton - De Reghel Forton - De Reghel schreef op 24 januari 2021 om 16:56
Felicitaties aan de organisatoren van het parcours Essene/Asbeek. Prachtige wandeling.
David Van den Cruijce David Van den Cruijce schreef op 24 januari 2021 om 14:18
De Essene wandeltocht is een groot succes. Zie heel veel volk voorbij wandelen. Top initiatief en met de sneeuw die er gevallen is nog meer idyllisch!.
De Koninck Johan De Koninck Johan schreef op 19 januari 2021 om 20:54
Prachtige wandeling, perfect uitgepijld, heb vandaag de 12 km gedaan, een beetje modderig met de regen van vandaag, maar toch zeker de moeite waard !!! Bedankt Pajotten !
Anny en Chris Anny en Chris schreef op 17 januari 2021 om 15:23
Bedankt voor de mooie omloop in Essene, we hebben 12km genoten. Fotokes op: https://photos.google.com/share/AF1QipOtqKTuybE4K-i6SigRpI9xdhMuSqMuUTlTcAhyeGfboU1kKCj72zZP69GyfFzp4Q?key=N2d4NzdRRURxQm1pc2FYT2xaMHBfSTh1dzJaMllR
Marcel & Viviane Marcel & Viviane schreef op 17 januari 2021 om 08:45
Wandeling van 12km..gewandeld met een prachtig parkoer..van verzichten en natuur! Proficiat aan de parkoermeesters! Marcel & Viviane
Willy Willy schreef op 11 januari 2021 om 22:49
Van 16 jan tot 31 jan kunnen wij de 4de coronawandeling te Essene gaan ontdekken. Aangezien ik bijna 60 jaar in Asbeek heb gewoond ken ik het parcours als mijn broekzak. Het is een heel prachtig parcours dat ons bestuur ons voorschotelt. Vooral de lus van de 12 km is zeer aantrekkelijk. We ontdekken heel veel natuur en is praktisch voor 90 % onverhard (geen straatstenen, geen beton). Reeds na een paar honderd meter komt men in een open vlakte en wannneer we naar het oosten kijkt ziet men in de verte de spitse kerktoren van Asse. Het verste punt van de wandeling benadert de kerk tot op een paar honderd meter. Men krijgt bij manier van spreken al van bij het vertrekpunt een idee van de omloop. Het is een wisselend parcours met een paar lichte hellingen en passeert aan enkele gerenomeerde bezienswaardigheden o.a. het bronneke aan " De lange Boomen" en de watermolen waar Kaat Tilley tot aan haar dood heeft gewoond. Meer is er te ontdekken op onze website www.wandelclubdepajotten.be. Veel wandelgenot.
Willy Willy schreef op 18 december 2020 om 18:36
Vandaag mooi wandelweer en heb er dus van geprofiteerd om de 6 km te Iddergem te bewandelen. Heel veel mooie natuur
Lieve Lieve schreef op 13 december 2020 om 19:59
Vandaag de 6 km in Iddergem gewandeld. Een mooi parcours in volle natuur, ook het weer viel mee en de zon was van de partij. Dank aan de organisatie.
Marcel& Viviane Marcel& Viviane schreef op 13 december 2020 om 13:54
Mooie winterwandeling in Denderleeuw! Proficiat aan de parkoermeesters om deze tot stand te brengen.. De pajotten Marcel & Viviane
Willy Willy schreef op 12 december 2020 om 20:52
Wandelclub De Pajotten biedt opnieuw een "coronawandeling" aan vanaf zondag 12 december. Meer info op deze website op de homepage.
Rits François Rits François schreef op 12 december 2020 om 13:15
Bedankt Willy om het gastenboek weer open te stellen.
wandelclub wandelclub schreef op 7 december 2020 om 15:22
Hallo François Ik heb per ongeluk jouw berichtje verwijderd..... Sorry Kan je het nog eens inbrengen Ik heb de instellingen aangaande het verwittigen van geplaatste berichten nog eens herbekeken. Je nieuw berichtje zou dan als test kunnen doorgaan
Lieve Lieve schreef op 20 november 2020 om 20:51
Het was mooi wandelweer vandaag, ik hoop dat het weekend ook goed is.
Lieve Lieve schreef op 20 november 2020 om 20:40
Zelfs in coronatijden vind ik een vereniging als De Pajotten belangrijk. Op deze manier hebben nog wat contact met "de buitenwereld".
petrus petrus schreef op 18 november 2020 om 08:22
Wanneer gaan de wandelingen opnieuw starten?
Beheerdersantwoord van: wandelclub
Petrus momenteel is het nog koffiedik kijken maar misschien komt er wel een alternatieve wandeling. Hiervoor moet er wel nog een akkoord gegeven worden
Willy Willy schreef op 16 november 2020 om 12:32
Het gastenboek is opnieuw operationeel